ЦАСНЫ УЛИРАЛД "ЦАС"-ыг санал болгох нь


...Аз жаргалгүй хүмүүс л сэтгэлээ зогоох гэж баатарлаг явдал мөрөөддөг байх...
Орхан Памук “Цас” роман, 372-р тал

Намар дуусахын алдад яагаад ч юм “цас” бас өвлийг хүлээдэгсэн. Намрын жихүүн өдөр номын сандаа хоёр жил гаруй хадгалсан “Цас” романыг эхлүүлээд нэвсийсэн цагаан “цас”-ыг дэндүү ихээр үгүйлсэнсэн.
...Хунгарласан хөвсгөр цасанд хөл нь шигдэхэд тасхийсэн хүйтэн жавар өмднийх нь шурхнаг өөд хайран дээшлэв... гэх зэргээр романы эхлэлээс төгсгөл хүртлэх үйл явдал тэр чигтээ “цас”-тай холбогдсон нь хунгарлаж, хатуурсан цаснаас гутлаа арайхийн сугалан алхдаг байсан хүүхэд насны минь “цас”-тай холбоотой дурсамжуудыг сэдрээж, он цагуудын урсгалд ямар их зүйл өөрчлөгдсөн юм бэ гэх эрэгцүүлэлд хөтлөж байлаа.
Түрэгийн орхигдсон хязгаар Карсад орон нутгийн сонгууль, өсвөр насны охидын амиа хорлолтын талаар сурвалжлахаар ирсэн яруу найрагч Ка-гийн тухай энэхүү зохиолд гарах хэдий ч угтаа хүн хэн нэгний дарамт шахалтаар өөрийн итгэл үнэмшлээс эсрэг үйлдэл хийхдээ ямар сул дорой болдгийг амиа хорлосон, хижаабтай охидын эмгэнэлт түүхээс харж болохыг энэ зохиолд тодотгон харуулжээ. 

Бас нэг зүйлийг нэмж хэлэхэд зохиолч уранзохиол дох үзэсгэлэнт бүсгүйчүүдийн тоонд "Цас" романы Ипекийг зүй ёсоор орохоор үзэсгэлэн гоо, төгс төгөлдөр гэж дүрсэлжээ. Ямартай ч миний мэдэх гоо үзэсгэлэнт бүсгүйн тоо Ипекээр нэмэгдлээ.

Comments

  1. Бүгдээрээ сайн уу, Би дэлхийд миний бөөрний 1-ийг Энэтхэгт яаж борлуулсан тухай гэрчлэлээ хуваалцахыг хүсч байна. Би бол Монголоосоо ирсэн Оюутолгой юм байна. Би интернетээр интернет дээр очоод ядуу, Pradhan эмч нар интернэтээр имэйлээр дамжуулан хандивлаж, хандивлагч болсон. Би бөөрний 1-ийг мөнгөөр хандивласан бөгөөд би хандивынхаа дараа маш эрүүл хэвээр байна, санхүүгийн асар их амжилтанд хүрсэн Бурхандаа талархаж байна. бөөрөнд 780,000 доллар төлсөн. Одоо би Монголд 780,000 доллараар өөрийн компанийг байгуулж, бөөрөнд төлсөн. Хэрэв та санхүүгийн бэрхшээл / сорилт бэрхшээлийг даван туулсан бол, эсвэл та баян байхыг хүсвэл имэйлээр холбоо барина уу: DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM

    ReplyDelete
  2. Энэ бол миний амжилтын баталгаа юм. Эмнэлэгт хэвтэж эмчлүүлж буй өвчтөнийг аврахын тулд Доктор Раж Девашис, (Narayanahealthcare.in@gmail.com) -д бөөрөө зарсан гэж мэдүүлэг өгч байсан нэг хүний би интернэтээс мэдүүлэг авсан.

    Тиймээс би доктор Раж Девашист миний нэг бөөрийг худалдаж авахыг сонирхож байгаа эсэхийг тодруулахаар шийдсэн бөгөөд азаар тэд эмнэлэгт бөөрний донор үргэлж хэрэгтэй байдаг гэж хэлсэн.

    Тэд худалдаж авахад бэлэн байна. Тиймээс бид тохиролцсон бөгөөд өнөөдөр нэг бөөрийг ямар ч гаж нөлөөгүйгээр зарж байгаадаа маш их баяртай байна ($ 700,000 usd). Та нэг бөөрөө зарахыг хүсч байна уу? Дараа нь доктор Ражтай и-мэйлээр холбоо бариарай: Narayanahealthcare.in@gmail.com

    ReplyDelete

Post a Comment