НОМ ЗАРЖ, ХУДАЛДАН АВАХАД ТОХИОЛДСОН ХӨГЖИЛТЭЙ МӨЧҮҮД


Ном зарж, авах болгонд хөгжилтэй зүйлс их тохиолдоно. Шинэхэн авсан номоо цэвэрхэн гэгч нь уншчихаад фейсбүүкийн номын худалдааны группуудэд зарна гээд тавьчихад гайгүй эрэлттэйхэн ном бол шуураад л алга болно. Харин зарим нь яагаад ч зарагдахгүй.
Өмнө нь уншсан номоо хуучин номын худалдаачдад зардаг байхдаа үнэ тохирохгүйгээс, хүссэн номоороо солино гэснээс болоод элдвээрээ хэлүүлж, загнуулж явсан удаа ч бий. Одоо бол харин нүүр номын тусламжтайгаар хоёр хүн үнээ сайхан тохиролцоод л авалцаж, өгөлцчихдөг болсон доо. Гэнэт унших номгүй болохоор номын группуудын зарыг харж байгаад эсвэл өөрөө шууд номынхоо нэрийг биччихнэ. Тэгээд л номтойгоо золгоод бөөн баяр болно шүү дээ.
Хүүхдүүдээс ном авахаар маш хөөрхөн. Тэд нар чинь, найдвартай яг байгаа газарт хүргээд өгнө.
-       За эгч нь мөнгийг нь данс руу нь шилжүүлчихье.
-       Эгчээ би дансгүй ш дээ.
-       Айн
-  Данстай болох болоогүй байгаа юмаа...гэх тохиолдлуудтай зөндөө таарч байлаа. Тийм жаахнаасаа номонд дурлачихсныг нь бодохоор хайр хүрнэ. Тэгээд хоёулаа хамт АТМ орж байгаа юм чинь, замдаа бас зөндөө хууч хөөрнө. Нэг удаа нэг охиноос ном авах гэсэн үнийг нь яагаад ч буулгадаггүй юм даа. За тэр ч яахав, тэр үед бас л бэлэн мөнгөгүй явж таараад
-       Эгч нь ээжийнх нь дансанд мөнгийг нь хийчихье гэсэн заавал бэлнээр авна гээд зогсчихсон. Тэгээд л зөндөө холын АТМ орсон доо...
Харин ном  зарахад хамгийн идэвхтэй авдаг хүмүүс нь миний туршлагаар бол 40 орчим насны эрэгтэйчүүд байдаг юм. Номын групп дээр зар тавилаа, шуураад л мессеж бичиж эхлэнэ. Шууд л дугаараа өгчих, яг одоо очоод авья гэнэ. Тэгсэн нэг удаа ном авъя гээд мессэж бичсэн хүн удаа ч үгүй гэрийн чинь гадаа ирчихлээ гээд залгаж байна. Тэр хооронд нь би номоо зарахгүй болоод сууж байдаг байгаа.
Ах
-       Өө тиймүү, чи сая зарчихав уу? гээд инээгээд ярьж билээ. Тэр ах дараад нь бас нэг ном надаас авах болсон юм. Тэгэхдээ:
-       Дахиад номоо зарчихгүй биз. Чи намайг дээр дэмий явуулсан шүү гэж билээ.
За тэгээд өмнө ном авахаар мессеж бичиж байсан хүмүүс лүүгээ би зарын дагуу ном авах гэж мессэж бичнэ, тэд маань над луу миний зарын дагуу ном авахаар мессеж бичнэ...
Нэг ахад зарж байгаа номоо хоёр хашаа дамжуулан шидэн өгч, ах миний мөнгийг мөн тийм маягаар өгчихөөд инээлдээд л салж байлаа даа. Номонд дурлагсад үнэндээ л  сонирхолтой хүмүүс байдаг шүү..

Comments

  1. Ерөнхий сайдын хувьд сайхан өдөр,
    Би дэлхийд миний бөөрний 1-ийг Энэтхэгт зарж, баян болсон тухай гэрчлэлээ хуваалцахыг хүсч байна. Би бол Монголоосоо ирсэн Оюутолгой бол интернетээр интернэтэд тавтай морилон ирэхэд ядуу, Прадханы эмч нар интернет дээр имэйлээр хандаж, хандивлагч болсон.
    Би бөөрний 1-ийг мөнгөөр ​​хандивласан бөгөөд хандивын дараа би эрүүл хэвээр байна.
    Би бөөрөнд 780,000 доллар төлсөн. Одоо би Монголд 780,000 доллараар өөрийн компанийг байгуулж, бөөрөнд төлсөн.
    Хэрэв та санхүүгийн бэрхшээл / сорилтыг даван туулж байгаа, эсвэл та баян байхыг хүсч байвал та имэйлээр холбоо барина уу: DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM
    Эсвэл +91424323800802 руу залгана уу
    No Whatsapp: +15177971496.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Do you want to sell your kidney?
    Are you looking for an opportunity to sell your kidney for money due to a financial crisis and don't know what to do?
    Then, contact us today through: DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM and we will offer you a good amount for your kidney because we urgently need a kidney in our clinic.
    email: DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM
    Price: $ 780,000 .
    you can also contact us @our zonal headoffice no. 23 saith luke road new delhi- india.
    Web: https://www.drpradhanurologist.com/
    Our hospital address is : Delhi NCR at Pusa Road, and has an experience of 28 years in Medicine.

    ReplyDelete
  4. Бүгдээрээ сайн уу, Би дэлхийд миний бөөрний 1-ийг Энэтхэгт яаж борлуулсан тухай гэрчлэлээ хуваалцахыг хүсч байна. Би бол Монголоосоо ирсэн Оюутолгой юм байна. Би интернетээр интернет дээр очоод ядуу, Pradhan эмч нар интернэтээр имэйлээр дамжуулан хандивлаж, хандивлагч болсон. Би бөөрний 1-ийг мөнгөөр хандивласан бөгөөд би хандивынхаа дараа маш эрүүл хэвээр байна, санхүүгийн асар их амжилтанд хүрсэн Бурхандаа талархаж байна. бөөрөнд 780,000 доллар төлсөн. Одоо би Монголд 780,000 доллараар өөрийн компанийг байгуулж, бөөрөнд төлсөн. Хэрэв та санхүүгийн бэрхшээл / сорилт бэрхшээлийг даван туулсан бол, эсвэл та баян байхыг хүсвэл имэйлээр холбоо барина уу: DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM

    ReplyDelete
  5. БҮГДЭЭРЭЭ САЙН УУ!!!!!Бид олон нийтэд мэдээлэхийг хүсч байна;Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу? Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу? Дараа нь бидэнтэй холбоо бариад DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM хаягаар бид танд бөөрнийх нь хэмжээгээр санал болгох болно. Яагаад гэвэл манай эмнэлэгт бөөрний дутагдалд орж, 91424323800802.имэйл: DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COMYнэ: $780, 000 (Долоон зуун, Наян мянган доллар) ВЭБ САЙТ: www.drpradhanurologist.com

    ReplyDelete
  6. Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу?
    Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу?
    Дараа нь бидэнтэй холбоо бариад хаягаар бид танд бөөрнийх нь хэмжээгээр санал болгох болно. Яагаад гэвэл манай эмнэлэгт бөөрний дутагдалд орж,
    имэйл: DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM
    whatsapp: 15733337443
    Үнэ: $780,000 USD Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу?
    Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу?
    Дараа нь бидэнтэй холбоо бариад DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM хаягаар бид танд бөөрнийх нь хэмжээгээр санал болгох болно. Яагаад гэвэл манай эмнэлэгт бөөрний дутагдалд орж, 91424323800802

    ReplyDelete
  7. Бид олон нийтэд мэдээлэхийг хүсч байна;
    Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу? Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг
    зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу?
    Дараа нь бидэнтэй холбоо бариад DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM
    хаягаар бид танд бөөрнийх нь хэмжээгээр санал болгох болно. Яагаад гэвэл
    манай эмнэлэгт бөөрний дутагдалд орж, +91424323800802.
    имэйл: DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM
    Yнэ: $780, 000 (Долоон зуун, Наян мянган доллар)

    ReplyDelete

Post a Comment